Ik ben een strategische communicatieprofessional met meer dan 30 jaar ervaring. Als eigenaar van Posthumus Communicatie heb ik gewerkt in diverse sectoren, zoals (food)retail, duurzaamheid, brancheorganisaties en media. Ik heb ervaring met A-merken zoals McDonald’s, Albert Heijn, Etos en Lidl, en organisaties zoals NOS, PLUS, Verpact en het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL). Mijn expertise ligt in communicatiestrategie en -management, reputatie en positionering, en het (her)inrichten en coachen van communicatie-afdelingen.
Ik maak ingewikkelde thema’s begrijpelijk voor een breed stakeholdersveld en inspireer mensen met mijn ‘can-do’-mentaliteit en enthousiasme.
Met een scherp analytisch vermogen en oog voor detail houd ik overzicht, ook in complexe situaties. Ik maak ingewikkelde thema’s begrijpelijk voor een breed stakeholdersveld en ben een bruggenbouwer met aandacht voor maatschappelijke betrokkenheid en welzijn. Mijn ‘can-do’-mentaliteit en enthousiasme zorgen ervoor dat ik snel integreer binnen organisaties en mensen inspireer.