Ingeborg Biemans-Posthumus versterkt vanaf 6 maart het strategische team van communicatieadviesbureau Van Luyken. Met ruim 30 jaar ervaring in het vak, brengt zij als senior adviseur zeer waardevolle kennis en expertise mee. Haar specialismen liggen op het gebied van communicatiestrategie, reputatie, positionering, (her)inrichten en coachen van communicatieafdelingen en het geven van diverse communicatietrainingen.
Ingeborg heeft zich als communicatieprofessional bewezen in diverse sectoren, waaronder (food)retail, duurzaamheid, brancheorganisaties en media. Zij werkte voor vooraanstaande A-merken zoals McDonald’s, Albert Heijn, Etos en Lidl, evenals voor organisaties als Verpact en het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL).
Youssef Eddini, managing director Van Luyken: “We zijn zeer verheugd dat Ingeborg ons strategische team komt versterken. Met haar scherpe analytische vermogen en gedrevenheid om complexe issues en vraagstukken tot in detail te doorgronden, weet zij het overzicht te behouden in uitdagende situaties. Daarnaast is zij een natuurlijke bruggenbouwer met een scherp oog voor de behoeftes van onze klanten. Zowel de collega’s als onze klanten zullen door Ingeborg enorm worden geïnspireerd.”
Ingeborg Biemans-Posthumus: “In deze prachtige baan komt alles samen: afwisselende communicatie-uitdagingen, mooie, diverse klanten en een geweldig team om mee samen te werken. En dat vanaf het Media Park, een inspirerende locatie in het hart van de Nederlandse mediawereld. Ik heb er zin in!”
