Van Luyken en De Crisiscentrale gaan een strategische samenwerking aan. De samenwerking beslaat alle fasen en facetten van crisismanagement en crisiscommunicatie.
Klanten kunnen rekenen op strategisch advies voor de voorbereiding op een incident, 24/7 support bij de beheersing van een calamiteit en volledige ondersteuning bij de nafase en nazorg.
Youssef Eddini, managing partner bij Van Luyken, is enthousiast: “We vullen elkaar uitstekend aan. Samen voorzien we in de groeiende behoefte aan diensten op alle niveaus van de crisisorganisatie én alle fasen van crisismanagement. In vredestijd adviseren we klanten over het crisisplan, trainen hun crisisteams en organiseren simulaties om de teamleden goed op elkaar te laten inspelen en eventuele gebreken in de protocollen op te sporen. In crisistijd staan we uiteraard 24/7 paraat om deskundige support te geven, zowel voor het managen van de crisis als voor de communicatie met collega’s, media en verwanten van medewerkers.”
Ina Strating en Mariska de Gooijer zijn de initiatiefnemers van De Crisiscentrale. Hun missie is met professioneel crisisadvies zoveel mogelijk gevolgschade helpen voorkomen. Ina: “Niet iedere organisatie heeft de capaciteit en/of expertise in huis om de crisis in alle facetten te beheersen. Wij geloven net als Van Luyken in een integrale benadering van een crisis en brengen de expertise van experts met diverse achtergronden en ervaringen bijeen. Maatwerk is hiermee gegarandeerd. Van Luyken heeft als motto ‘altijd open’ en daar wil De Crisiscentrale zich graag bij aansluiten.”
Categorieën Nieuws